Hyviin käytöstapoihin kuuluu esittäytyä, joten täältä pesee.
Olen mmohkis hei. Synnyin helmikuussa 1989 ja kärsin ikäkriisistä. En aio enää vanheta, vaan tästä lähin täytän aina 18vuotta.
Minulla on pikkuveli, joka on minua 30senttiä pidempi. Pikkuveljesi hän on siis varsin pitkä. Ja minä hyvin lyhyt. Joten oikeastaan minä olen se pikkusisko jolla on isoveikka. Epäreilua, sillä minä tulin kuitenkin tähän maailmaan ensin ja minun pitäisi olla se isompi. Minulla on siis pituuskompleksi.

    Rakastan:
- kesää
- syksyä
- villasukkia
- kirpputoreja
- vanhoja esineitä
- emalikattiloita
- kuplamuovia
- märän ruohon tuoksua
- saippuakuplia
- saada postia (kivaa sellaista. laskut eivät kuulu tähän)
- kierrätystä


    Inhoan:
- ilotulituksia
- märkiä sukkia
- loskakelejä
- kalaa
- hikkaa
- pimeää
- pilkkusääntöjä
- hometta leivässä

Odottelen lukulomaa, jotta pääsisin pois kurjasta lukiosta. Opiskelu takkuaa nyt pahasti, enkä tunne tällä hetkellä sanaa motivaatia. Kaipaan sitä kuuluisaa potkua perseeseen, joka kuulemma tsemppaa eteenpäin. En tiedä, näin olen vain kuullut. Siinä missä odotan lukulomaa, niin panikoin myös tulevasta. Jatko-opiskelusta ei ole oikeastaan minkäänlaista käsitystä, eikä liiemmin töistäkään. Mutta en jaksa miettiä huomista, kun tätäkin päivää on vielä jäljellä :)

Tänään oli viimeinen koeviikon koe ja nyt aion nauttia täysillä kolmen päivän mittaisesta minilomasta ennen äidinkielen yo:ta. Jes.